Translate

27.11.14

Γραμμές, γραμμούλες!

Την εβδομάδα αυτή γνωρίσαμε τις γραμμές - ευθεία, τεθλασμένη, καμπύλη- παίξαμε μαζί τους και ζωγραφίσαμε μόνο με αυτές.
Σε πρώτη φάση τις "γράψαμε" στον πίνακα και τις "βιώσαμε με το σώμα": περπατώ ευθεία, η πορεία μου είναι καμπύλη ή πάω ζικ-ζακ.



Με ευθείες γραμμές φτιάξαμε μία επιδαπέδια σκακιέρα -το πάτωμα της τάξης είναι σκούρο και κολλήσαμε χαρτοταινία, σε άλλες περιπτώσεις το είχα σχεδιάσει σε χαρτί του μέτρου. Ένα παιδί είναι το πιόνι, ξεκινάει από μια γωνία και ακολουθώντας τις εντολές μου, κινείται μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστερά  και αφού εξοικειωθεί με αυτές τις έννοιες -αργότερα- και διαγώνια. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να φτάσει το παιδί στη γωνία που είναι το τέλος. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ζάρι για το παιχνίδι -μικρό ή μεγάλο φτιαγμένο από εμάς- το οποίο ο παίκτης ρίχνει και προχωρά ανάλογα. Οι οδηγίες για την κατεύθυνση δίνονται και πάλι από τη νηπιαγωγό ή από ένα άλλο παιδί. Γενικώς παίζεται με πολλές παραλλαγές, είναι διασκεδαστικό και συγχρόνως επεξεργάζεται πολλές μαθηματικές έννοιες.



Παίρνοντας έμπνευση από τη παρακάτω ζωγραφιά, την οποία βρήκα εδώ


έφτιαξα μία ανάλογη δική μου και την παρουσίασα στα παιδιά.


 Πως μπορώ να γίνω καλλιτέχνης, ζωγράφος μεγάλος τραβώντας μόνο γραμμές; Το δοκιμάζουμε!!!

Σε μικρά κάνσον χαρτιά ζωγραφίζουν τις γραμμές που τους αρέσουν. Τα κολλάμε σε χαρτί Α4 και φτιάξαμε έναν πίνακα.

Κι αυτά είναι τα έργα τους!











Κι όλα αυτά τραβώντας λίγες γραμμές!!!!!!!!

5 comments:

  1. Πολυ πολυ ομορφα Βιβη μου!!!!

    ReplyDelete
  2. Μπράβο υπέροχα και καλλιτεχνικά.Μου αρέσουν!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Ένα βραβείο για την Βιβή στο karapachristina.blogspot.gr!

    ReplyDelete